Reframe training

Praktijkgericht maatwerk

Onze trainingen zijn praktijkgericht en persoonlijk. Elke Reframe training is uniek en toegespitst op de deelnemers, de wensen van een bedrijf en het onderwerp dat centraal staat. De werkwijze die we hanteren, is er een van ‘doen’. Doordat we met kleine groepen werken, is er volop aandacht voor het individu. Lees meer over ons DNA.

Voorafgaand aan de Reframe training brengen we uw ontwikkelpunten en leervragen in kaart. Tijdens de training geven we u praktische handvatten en doen we realistische opdrachten. Bovendien begeleidt Reframe u gedurende het hele traject en blijven we na afloop beschikbaar om u te helpen het geleerde in praktijk te brengen. We zijn betrokken en gaan voor kwaliteit en resultaat!

Trainingsmethodiek en aanpak

Wij zijn ervan overtuigd dat leren pas echt effect heeft als u dicht bij uzelf blijft. U moet niet het gevoel hebben algemene ‘kunstjes’ aangeleerd te krijgen. Daarom leggen wij de focus op kwaliteiten die al bij u aanwezig zijn en gaan we daar in een training mee aan de slag. De denkwijzen, vaardigheden en technieken die u leert zullen natuurlijk aanvoelen en hierdoor makkelijk toepasbaar zijn in de praktijk.

Het is mogelijk trainingen, coaching of workshops incompany / inhouse bij u op de (werk) locatie verzorgd te krijgen, maar andere locaties zijn natuurlijk ook een mogelijkheid. Voor alle opties met betrekking tot de trainingen en locaties kunt u vrijblijvend contact opnemen met ons kantoor.

Informeer naar een maatwerk leeroplossing!

Onze aanpak voor elke training.

Wij werken volgens een in eigen huis ontwikkelde aanpak. Binnen deze bewezen succesvolle benadering staan de thema’s ik (het individu), wij (het team, de organisatie) en zij (de klant, de buitenwereld) centraal.

IK: Bij Reframe start leren met (h)erkennen van uw persoonlijke manier van denken, waarnemen en handelen in bepaalde situaties. We leren u om hiervan bewust te zijn, zeker in situaties waarin spanning een rol speelt.

WIJ: Daarnaast bent u als professional het gezicht van een team en een organisatie. Professioneel handelen volgens de visie, afspraken en procedures van uw organisatie is daarbij van belang. Daarnaast spelen zaken zoals samenwerking en veiligheid binnen een team een rol.

ZIJ: Tot slot bestaat er in de meeste situaties ook een derde partij; de klant, externe of de gesprekspartner op dat moment. Jouw gedrag en (non-)verbale communicatie heeft een effect op de ander. Het juist inschatten van en reageren op het gedrag van de ander is daarbij erg belangrijk.

Veel trainingsmethodes besteden voornamelijk aandacht aan de ‘zij’. Wat doet een ander en hoe kun je hiermee omgaan? Uiteraard besteedt Reframe daar ook aandacht aan, maar uniek binnen onze aanpak is dat er ruime aandacht is voor zowel de 'zij', ‘wij’ als de ‘ik'.

ikwijzij_2018_opzet algemeen nummer 3

Certificering en kwaliteitskeurmerken

Sinds 2008 is Reframe een door Cedeo erkend opleidingsinstituut voor maatwerk bedrijfsopleidingen. Tevens heeft Reframe het NRTO keurmerk. Een aanbieder met het NRTO-keurmerk voldoet aan hoge kwaliteitseisen en is hierop getoetst door een externe certificerende instelling. Sinds 2010 staat Reframe als erkende onderwijsinstelling ingeschreven in het CRKBO register. Door middel van deze erkenning is het tevens mogelijk om opleidingen vrij van btw aan te bieden. Voor meer informatie klik hier.

Meer weten?

Heeft u een vraag of opmerking, of wilt u meer te weten komen? Neem contact met ons op, we helpen u graag.

certificaten