DELA

Case

De hedendaagse uitvaartverzorger treedt steeds meer op als adviseur richting de nabestaanden. Afhankelijk van de betreffende uitvaartverzekering én de wensen van nabestaanden adviseert hij over de mogelijkheden. Regelmatig ontstaan hierin situaties dat de nabestaanden te maken krijgen met meerkosten hetgeen tot onmacht, onbegrip of zelfs agressie kan leiden. De uitvaartverzorgers merken hierin dat de nabestaanden steeds mondiger worden en hierbij regelmatig de grenzen van het acceptabele overschrijden.

Dimitri Hekker, opleidingsadviseur

Vanaf het eerste contact heb ik het idee gehad dat Reframe echt wilde meedenken in maatwerk. Waar dat bij veel bureaus wel gezegd wordt, maar in de praktijk er toch een standaard training van de plank getrokken wordt, heb ik met de mensen van Reframe echt kunnen nadenken over de inhoud en lengte van de training. Ze hebben zich verdiept in onze organisatie en wisten op die manier de medewerkers beter te bereiken. Na een pilot waaruit we goede en eerlijke feedback hebben gekregen, hebben we het programma samen aangepast. Dit ‘samen’ kenmerkt voor mij onze partnership.

Medewerkers geven aan dat zij meer inzicht hebben gekregen in wat ze ervaren bij het overschrijden van hun grenzen. Ze herkennen nu veel beter wanneer grenzen overschreden worden en weten hier professioneel en met behoud van de relatie op de acteren.

Vanaf het eerste contact heb ik het idee gehad dat Reframe echt wilde meedenken in maatwerk. Samen kenmerkt voor mij onze partnership.
DELA

Laatste nieuws

Afgelopen week ontvingen wij voor de 5de keer de CEDEO...

20 juni 2016

Meer nieuws

Wij zijn sociaal

Freelance trainers gezocht voor de training “omgaan met lastig en/of agressief gedrag”! Bekijk snel onze vacature: https://t.co/iY1MFg2vhZ
@ReframeTilburg

Agenda

Momenteel geen agendapunten

Altijd op de hoogte

Volg ons op SocialMedia en blijf op de hoogte.

Zoeken

Zoek binnen de website...