Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND)

Case

Binnen de IND is er een leergang dienstverlening ontwikkeld. Een opleidingsprogramma voor alle medewerkers met modules om o.a. de mondelinge en schriftelijk communicatie met de klant te verbeteren. In het kader hiervan verzorgt Reframe sinds oktober 2008 voor de IND de module omgaan met spanning en agressie.

Carlien van Goch, Opleidingsadviseur Kennis en Leercentrum IND:

Reframe weet de training goed af te stemmen op de behoefte van de deelnemers en de praktijksituatie binnen de IND. Je merkt dat er bij Reframe veel ervaring is op dit gebied waardoor ze een goede maatwerk training weten neer te zetten. Deelnemers geven aan dat zij na de training spanningsvolle situaties beter herkennen. En kunnen zij beter handelen indien zo’n situatie zich voor doet. De trainingen worden door de deelnemers goed gewaardeerd.

Reframe weet de training goed af te stemmen op de behoefte van de deelnemers en de praktijksituatie binnen de IND. Je merkt dat er bij Reframe veel ervaring is op dit gebied waardoor ze een goede maatwerk training weten neer te zetten.
Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND)

Laatste nieuws

Afgelopen week ontvingen wij voor de 5de keer de CEDEO...

20 juni 2016

Meer nieuws

Wij zijn sociaal

Freelance trainers gezocht voor de training “omgaan met lastig en/of agressief gedrag”! Bekijk snel onze vacature: https://t.co/iY1MFg2vhZ
@ReframeTilburg

Agenda

Momenteel geen agendapunten

Altijd op de hoogte

Volg ons op SocialMedia en blijf op de hoogte.

Zoeken

Zoek binnen de website...